E så jävla trött på folk

2009-02-08 @ 16:40:55

Folk i samhället e ju fan inte riktigt friska. Vad tror vissa? att man kan behandla folk i uniform hur som hälst?! En väktare är inte det samma som polisen, men dom är fortfarande ute och jobbar för att människor ska få en större trygghets känsla ute i samhället.

Att det sedan finns riktiga jävla puckon som är ute efter att förstöra denna trygghets känsla, får dom fan skylla sig själva. Vad tror dom? att dom kan göra vad som hälst utan att man reagerar?! Sedan kommer någon jävla unge och hävdar att man tog i för mycket. Det e klart man tar i om tex tre ungjävlar drar en jävla kniv och svingar med.



Sedan har vi dom som kallar ordningsvakter och väktare för låsas poliser.... Okej jag håller med. Vissa har väktar eller ov- yrket som tillfälligt jobb innan dom kommer in på p-högskolan men det är LÅÅÅÅNGT i från alla.
Jag bryr mig inte om folk skriker det efter mig, efter som jag vet vad jag vill och behöver inte spela "allan ballan". Jag ville bara säga att det inte stämmer.
Jag vill inte bli polis. Jag vill ta hand om människor i stället för att kasta in dom i en kall cell och skita i vilket.

Inget mer sagt om det. Ville bara få ut mig lite, efter jag sett ett x antal kommentarer på en massa väktar filmer på ytube som inte var farliga alls. Filmerna asså inte kommentarerna. Kommentarerna va så löjliga att jag bara började le och koka samtidigt....

För att komma på bättre humör så sökte jag på olika hundraser och liknande på youtube. Hittade en rolig film på en sött pittbull.  kolla in sötta muskelkapetet på filmen



Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0