Glassnyhet i år.

2009-02-27 @ 16:23:55

Glass e såååå gott. Eller vad säger ni?! I dag har ett flertal nya glassar släppts och jag måste bara skriva om min favorit.

Ben and jerry har tagit fram  en ny glass. Ska tydligen  vara lik Gb´s sandwitch i smaken. Vilket inte är något dåligt enligt min mening. 
Det bara vattnas i munnen. Kan knappt vänta tills jag får smaka den..





Och självklart. Ska den bästa vara med så tar jag ju med den sämsta för sakens skull.



Årets stora flopp säger dom som kan.. är Fussball.
Jag presonligen tycker ej om den. Lite ut av en barn glass.
Men vem vet... kanske letar den sig in i någons hjärta ändå.






Kommentarer
Postat av: Helena

I år? Fan vad efter du är, witch har funnits i evigheter ;) Grymt god är den iaf, och typ lika dyr, men det skvallrade ju märket redan om

2009-03-01 @ 21:25:38
Postat av: Madde

men det här ska vara en ny smak.. och nej jag visste ej att det fans en smak redan.......

2009-03-01 @ 21:33:34
URL: http://maddemaddis.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0