Förlåt mina nära och kära!

2009-10-22 @ 16:45:09
Förlåt för allt!

Jag har blivit medveten om att jag, den sista tiden, inte varit en bra vän eller familjemedlem. Jag har inte gjort detta medvetet. Jag har bara varit så uppe i skolan och internatet. Det har inte varit meningen att strunta i alla hemma. Det har inte varit min mening att inte prata med er.

Nu när jag blivit medveten så mår jag riktigt dåligt över detta. Jag vet att det är mitt fel. Jag vet att det är jag som sagt att jag ska ringa och inte gjort det. Jag vet att det är jag som struntat i er.

FÖRLÅT!

Jag saknar er mer i dag, än vad jag gjort på länge. Jag har en stor klump i mitt hjärta och känner mig ledsen över detta. Vet inte hur jag ska göra nu. Jag är hemma nästa vecka och då ska jag se till att träffa och prata med er alla.

Hoppas ni kan förlåt mig.

Puss på er!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0