Jag är mästare över mina tankar

2010-01-29 @ 13:16:56
Mitt liv ligger i mina händer. Det är JAG som bestämmer över mitt liv. Jag styr över mina tankar. Jag får mig själv må bra.
Jag och bara jag får mina positiva tankar att hända. Mina tankar blir till handling.

Hemligeheten ligger i mina tankar och känslor.

I dag är det fredag och jag ska hem över helgen och ha en ledig och skön helg. Jag har en massa läxa. Över 100 sidor till måndag. Utöver detta har jag gett mig själv en läxa.
Vad vill jag ha? Vad vill jag ska hända? Vad kan jag göra åt det?

Jag ska bli mästare över mina tankar. Jag ska styra mitt liv och mitt inre, inte tvärt om. Jag ska leva ett liv som jag vill ha det.

Jag vet att vissa som läser detta tycker det är ren rapparkalja men det är det inte. Många tror att jag har gått och blivit tokig, men så är det inte. Jag har bara blivit mer medveten om hur mitt inre och mina tankar styr mitt liv.

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0