Jobbade extra i dag på ett nytt ställe.

2008-12-15 @ 21:58:26
Började dagen med att pocka undan och liknande.. Gjorde det värsta jag vet att göra i ett hem. Nämligen att diska. Diska är nog något utav det tråkigaste som finns. Fattar inte folk som säger att det ska vara avkopplande... Tur att vi alla är olika.
Efter det var det dags att göra i ordning sig för jobbet. På med uniformen sen åka och jobba. Fan va jag ångrade att jag sa ja till att jobba extra i dag. Men men har man lovat så har man.
Kom till hamnterminalen där det va meningen att jag skulle jobba. hmmm Jobba va ju synd och säga. Jag satt på en stol i 5 timmar och kollade på folk när dom gick av partybåten. Det tog ca 30 min sen va det tomt i korridoren. Kolla bilden så ser du.


 Det enda som hände efter det, va en riktigt full kille som inte blev på släppt på båten. Han va så j**la arg. När han såg mig så va sååå nära att slå till mig. Han gjorde det inte när han väl insåg att jag inte förstog finska och att det inte va jag som hade kastat av honom. Då blev han helt plötsligt jätte charmig.. ( eller han trodde han va det ). allt slutade med att en av ordningsvakterna fick komma och hjälpa till att få ut honom ur lokalerna. Han ville liksom inte lämna min sida.

Säger bara det. Grabbar. Ni e så roliga. Det enda en tjej behöver göra är att le lite, blinka med ögonen och få det att se ut som att vi ser upp till er, så får vi som vi vill ( oftast )

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0