Julmiddag med tjejerna.

2008-12-23 @ 02:25:18
Nu har alla tjejer gåt hem och jag sitter i mitt kök tillsammans med alla mina jultomtar och mysser. Vinglaset är fullt och det lilla av kladdkakan som finns kvar har jag bredvid mig.  :-)

Jag är äntligen jul ledig och redo att inhämta julstämingen. Jag måste säga att det har gåt rikigt bra. Jag gick av i  morrse från jobbet och somnade typ 07.30. Gick upp vid 12 och pallade mig ut till bilen och styrde min koss till Huddinge centrum för att handla lite julklappar och lite stark dricka på bolaget.

Det enda jag hade i huvudet var " i kväll är det julbord med tjejerna, gud va kul att se dom". Jag fick tag på det jag skulle ha och körde hem igen.
Jag pyntade hela lägenheten klar i går och julgranen ( om jag får säga det själv) blev prefekt.
Det e inte många tjejer i min ålder som bor själv som julpyntar som jag gör.. Men vad ska jag säga. Jag är ÄLSKAR julen och allt som hör till....

Tjejerna ramlade in en efter en och tillslut var vi full taliga. Middagen blev perfekt. Jätte gott och roligt. Något vi ska göra om nästa år igen.




Efter middagen var det dags för brev skrivande. Om ni läst några av mina tidigare inlägg vet ni vad jag menar.
Jag tog fram papper och tjejerna började skriva samma sekund som en penna fans på bordet. Det blev knäpp tyst, alla konsetrerade sig på vad dom skulle ha med i brevet.



Jag som borde veta vad jag skulle skrive tog längst tid på mig.. Jag satt länge med ett tomt ark. Vad jag tillslut skrev får ni veta nästa år. ......


Eftersom det är måndag så blev det en tidig kväll för alla, förutom mig och Alex. Vi satt länge i köket hos tomtarna och skvallrade om allt som finns att skvallra om.

Jag vet att kvaliten på bilderna inte är så bra men man ser i alla fall hur det ser ut.
Här under har du min julgran hemma hos mig i min lägenhet.




ÅÅÅÅ snart är det julafton. Va mysigt det ska bli...

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0