julpynt

2008-12-17 @ 16:18:13
Jag är en av dom människrona som är uppvuxen i en villa som förvandlas under jultider. Så att julpynta e rätt viktigt för mig. Varje år tillkommer lite nytt julpynt.

Jag har i dag börjat få ordning på röran som blir när allt det vanliga ska bort och allt det röda och vita ska upp. Vadagsrummet är nu tomtens verkstad och köket vardagens grå verklighet..
Om ca två dagar kommer jag ha fåt ordning på allt...
Sen kommer projektet med julgrannen. Vart ska den stå??? eftersom min lägenhet är mycket mindre än villan så har jag inte mycket att välja på.
Aja det blir helgens huvudvärk.

Nu i natt ska jag åter börja jobba. Skulle hällre vilja vara hemma och få ordning men men ja har inget val. Ska jag få in pengar till hyra, alkohol, resor och bilen så måste jag ju.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0