Vem är jag?

2008-12-14 @ 18:15:08
Jag i sommras. Satt på Snaps uteservering.


24 år, singel, bor i en 2á i Hagsätra. Har bott här i 2 år nu. Uppvuxen i Segeltorp.

I min blogg kommer jag skriva om saker som många skakar huvudet åt. Jag gillar massa olika saker. Skor, kläder kampsport, grabbar mm.

Jag jobbar med nästan bara killar så min humor har förändrats lite. Den har " anpassat " sig efter det jag får höra på jobbet.
Själv klart har jag fortfarande tänket som en tjej. Jag har bara fåt lära mig hur killar, grabbar, pojkar tänker, handlar och skämtar.
Precis som dom flesta killar, kan jag ibland låta grov och hård, men det är bara en chargång.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Madde Madde, kul o se dej i bloggvärlden! =D

Men var i hagsätra bor du? Vi har bott här över året nu, men inte sett dej?

=)

2008-12-16 @ 19:56:26
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad kul att du nappade på idén, gör det med dina tjejer! =)

Vi bor på glanshammarsgatan, i ormkärr =)

Trivs galant!

2008-12-16 @ 20:26:32
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0