Åter på jobbet!

2009-04-18 @ 01:26:47
I morgon gäller det. THE FIGHT!! Invägningen gick bra. David klarade vikten. Perfekt! Jag försökte köra bilen så fort det bara gick för att hinna se invägningen live men NEJ, kom 40 min för sent. Men men sånt e livet.

Jag beundrar människor som faktist kan pressa sig, så till max för att klara något att man knappt kan lägga i hop 1 +1. Snacka om själv diseplin!
Kan inte det smitta av sig lite på mig. Fast det e klart det e ju lättare att utstå allt, om man har något ordentligt mål. En morot som det så fint heter. Ta David till exempel. Han har bantat ner sig såååå sjukt mycket för att få gå denna fight i morgon. Så mycket att hans vän fått tagit med sig dropp från Svergie som han ska få så fort allt med invägningen är klart.


Om någon skulle ringa mig och typ erbjuda mig pengar för att tappa en massa kilon då skulle det nog bli lättare. Om någon nu vill göra det så är du / ni välkommna........

Nä nu ska jag sluta skriva och vara social med min kära kollega Johan rycket.

Kram på er allihoppa.

Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0