Avslutat kapitel

2009-04-04 @ 11:46:54
Jag och Cissi åkte till Melles i går kväll för att ta en öl. Som vanligt blir det inte bara en öl när vi är i gång.
När vi sitter där och njuter av drinken så går en släng av mitt förflutna förbi. Jag höll på att sätta i halsen. Helvete vad gör HAN här.
Trodde Melles va det sista stället HAN skulle vara på. Inte för att det gör något att HAN är där. Lika bra att han va där faktist. Jag har i 4 år inte kunnat glöma honom helt och hållet. I går kväll fick jag för en gång skull avsluta alla min tankar och drömmar om honom. Fyra år kan göra mycket på en man. Han va getto när jag träffade honom men nu va det extremt. Helvet. fick be honom och byta keps. För mycket blingbling! Nä men skämt och sido.
Satt och pratade med honom hela kvällen och inte mycket har förändrats. Det som flygit runt i mitt huvud i fyra år är inget annat än fantasier.
Tack gode gud att jag fick träffa HONOM i går så att jag en gång för alla kunde inse det. Han må vara den första man jag haft starka känslor för men han är INTE manen jag vill dela ett liv med. Jag satt där och tittade in i hans ögon och försökte komma på vad det är jag saknat i fyra år... Inget av det som satt framför mig. Hoppas han får den tjej han trånar efter sååå mycket. Även han förkännar att vara lycklig.


Så här kunde det varit!!!






Kvällen slutade rätt tidigt. Va hemma igen kl 02.00.
Full som en kastrull han jag dock bli.




Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0