Tigern attackerar.

2009-04-17 @ 13:11:39
Svenne tar hand om den dumma hunden på tvDär sitter jag i lugn och ro och kollar på ett hundprogram. Ni vet ett sånt där program där hundrna är olydiga och någon mirakel människa kommer in och får ordning på hunden.
I alla fall. Där satt jag och kollade, när något kom framför rutan. Något som gjorde att jag inte såg. Vad var det?!
Jo det va en tiger, som satt sikte på den springande hunden i den konstiga lådan.

Svenne har upptäkt att det e rätt kul att kolla på tv.
Speciellt när det rör sig.

Snart e det dags för mig att åka till jobbet. har ingen lust men vad gör man. Måste man så måste man.
Men först ska jag ut och gå på en promenad.

Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0