Vilka kan man lita på?

2009-04-16 @ 00:44:50
Helt sjukt. Oavsätt vad man gör så kommer man inte från rykten. Vilka som är ens vänner är svårt att se.. Jag trodde verkligen en killkompis va en av mina vänner. VÄNNER!!  Man säger en sak och helt plötsligt så säger någon något helt annat... Och  den man trodde va ens vän, tror inte på vad  du säger längre....

MMM som sagt.. man vet aldrig vem som är ens vänner. Helt sjukt!!!

Jag har vissa männiksor i min närhet som jag litar på i vått och torrt. Trodde jag hade fler än vad jag bevisligen hade. Okej om vissa tvivlar på vad man säger, men då ska man fan inte gå till andra om det, utan direkt till källan... Alltså till MIG!!

Maddemaddis

Kommentarer
Postat av: Susanne Rönnqvist

Tack för den trevliga kommentaren på min blog. Peace and Love :)

2009-04-16 @ 13:37:33
URL: http://www.fightplay.tv/author/susanne
Postat av: Posthjon

Mäh!

Nu får du jue berätta vad fanstyget snackade om brevid mun!

Tänk på att om han sa att du har ett strålande leende, och en härlig personlighet inbäddad i ett uppseendeväckande vackert skal, så är det INTE skitsnack.

För det tycker jag oxå. (^_^)

KRAM

2009-04-16 @ 18:11:16
URL: http://vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0