Vissa festar andra jobbar

2009-05-01 @ 01:34:50
Solen skiner, fåglarna kvittrar och grillarna glöder.. Vad gör jag?! sitter i en dålig lokal med dålig belysning och jobbar så att svetten rinner....  Det enda roliga med att vara här på jobbet, är att kollegorna som sitter i samma dåliga lokal som mig är otroligt roliga! Tar hand om mig och har förståelse äver mina små missöden jag har åstakommit dom här dagarna jag varit här inne.. Kan ni tänka er, att dom vågat släppa mig själv.
Dom vågar låta mig sitta själv och jobba med larm och dylikt.
( jag klappar mig själv på ryggen :-) )


Jag har suttit här inne i några dagar nu och jag börjar känna att det börjar fastna lite. Nu kan jag hålla reda på vad olika siffror betyder.

I går blev jag förflyttad helt plötsligt pga City gross hade inbrott. Detva västa draget. Fotanglar va kastade i hela kungens kurva. Väktarbilar fick sina däck sönder skurna och flera polisbilar blev stående pga samma problem. Gärningsmän sprang med yxa tills dom lämnade platsen. Där fick jag vara efter stormen hade lagt sig och kontrollera lite!

Det är roligt nästa gämt!

Jag och min kära far va iväg, innan jag började jobba, på en liten trip till Täby i dag för att kolla på en cyckel.

För er som har gåt hemma och undrat och undrat på vad jag skulle välja, gammalt eller nytt, kan jag nu meddela att det va nära att jag valde den nya variationen, meen efter nogran övervägande så vann den äldre modellen min lilla tanke duell.
Det är så det brukar gå till, när det gäller mig. Dom äldre är att föredra!

Jag är nu en stolt ägare till en Honda CBR 600F av äldre modell. Eller jag äger den inte helt och hållet än. Han jag köpte den av hittade inte ägarbeviset så vi ska skriva papprena ästa vecka. Fast jag fick ta med mig hojen hem i alla fall. Pappa fick äran att köra den hem.


Inte min hoj men en liknande i alla fall!

Så nu jävlar ska jag köra! Ska tvinga med mig pappa på små turer så fort vi har en lucka i hop.



Vill bara säga att jag kommer att sakna dig, nu när du inte kommer finnas där. Trodde inte det skulle kännas såhär hårt.

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0