Första dagen avklarad!

2009-08-25 @ 22:08:11
Första dagen är nu avklarad och fan va skönt det är att vara här. Jag har fåt kämpa för att hålla humöret uppe pga min kropps tillstånd men det har gåt rätt bra ändå. Ingen utom Helena har märk något.
Stakars Helena har fått i tysthet stå ut med lite små klago ord från mig... Jag e ju inte van att vara sjuk så när jag väl blir det vet jag inte om jag ska skratta eller gråta!

Vi har inte gjort något i dag igentligen. Vi har träffat våran klasföreståndare Kenta, som kommer ha oss ca 18 timmar i veckan. Resten av lärarna får vi träffa dom kommande dagarna.
Dagen slutade klockan 15.00 med en fika. Sedan var det bara att vänta på att middagen skulle serveras, och det gjorde den med bravur!

Vi skulle få grillat vid båtstugan. Korv med bröd tänkte vi och gick ner.. Jo ja visst du. värsta steken med hemma gjort bröd och en massa tilltugg. Brödet va jätte gott. Något special med rosmarin i. Helt out standing!
Ursäkta bildkvaliten. kameran kom ej med till skolan!
Sedan va vi ett gäng som tog kortleken i handen och satte oss på en parkbänk och drog en Chicago innan det var dags att nanna kudden!

Just i detta nu sitter jag i min säng skriver blogg och ser riktigt fram emot morgondagen. Hela klassen ska till en stuga som ligger precis vid vattnet och ha teambilding eller skapa ett vi, en grupp! Vi ska försöka bygga upp tillit för varandra.
Även fast vi bara ska berätta om oss själva i mrogon så är det då utbildningen börjar. Vi ska lära oss att tala inför grupp.

Vad som tas upp under morgon dagen kan jag tyvärr inte skriva i klarhet i bloggen om. Saker kommer säkert sägas som dom inte vill ska föras vidare och det måste jag respektera. Vill ju inte skapa mig fiender det första jag gör. :-( Men jag kan ta upp exemel och utelämna namn på personer mm. Så ni på bloggen kan ta det lugnt. Jag ska inte lämna er ute ur mitt liv. Jag ska nog komma på ett sätt och hålla er uppdaterade ändå.

Sov gott på er från eran Trosabo

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0