Grönan med lite pengar

2009-08-06 @ 17:25:53
jag och Helena S på Grönan
Jag, Helena S, Bea och Cammen tog vårat pick och pack och drog till Gröna lund för en stunds lek och stoj i solen!
Rutinerade som vi är gjorde jag och Bea ordning en varsin kaffe termos. Ingen utflykt utan kaffe!
Bea Tehodor och Cammen

Jag VAN!

Jag spelade på ett spel ( utöver femkampen som igentligen var sjukampen ) och vann.
2 kilo Geisha godis..
YES! Min favorit!
Bea blev såååå avis. :-)


Medans mamma Bea spelade en massa spel fick någon av oss andra ta hand om hennes prins!

Resultatet i Femkampen med sju grenar var följande
1. Bea ( något måste hon ju vinna )
2. Maddemaddis!!!!!!!!!! Kan ju inte vara bäst i allt. Bea måste ju vinna nåt annars blir hon så grinig. Eller?
3. Cammen. Men lika stolt ändå
4. Helena Sist och definitivt minst av oss.
Tröstpriset
Helena med sin smile napp!

Nu är det bevisat man kan åka till grönan och ha kul med väldigt lite pengar. Jag gjorde av med exakt 260 kr. Det tycker jag e överkommligt!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0