Kaffe och kaka på stranden

2009-08-06 @ 09:34:51
I går va en såndär underbar svensk sommar dag som ska avnjutas på stranden med några vänner och en picknik. Jag och Cissi gjorde något jag inte gjorde på 10 år. Vi cycklade! Och jävlar vad ont det gjorde. Cykeln jag hade va för stor och för hög för mig så jag har blåmärken i dag på ställen jag inte trode jag kunde få det på. Plus att jag har ett sår efter att en skruv har skrapat in i mitt lår... Aja kul va det i alla fall. Vi cycklade bort till långsjöbadet och möte upp Helena, Bea och lille Tehodor. Han va nog den av oss alla som hade det skönast.


Som den bullmamma Bea har blivit hade hon självklart med sig en kaka som vi skulle dela på till kaffe. Jag hade med mig en termos och Bea en. Cissi som låg och hade lite ångest två sekunder gav med sig till slut och åt en bit hon också!

Gött! Det hade du gjort bra Bea!

På kvällen tog jag hojen ner till Järna och fikade lite med virvelvinden Raila på hennes gård! Alltid lika kul när vi sesv. Vi sitter och skrattar i timmar utan att äns märka att alla andra i huset har gåt och lagt sig!

Måste sluta nu. Ska in till grönan med Bea, Helena S och Cammen. Nu jävlar ska här åkas av!!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0