PostLindas kaffe

2009-08-04 @ 19:08:33
Min Min Min

Tog hojen ut till Semester PostLinda ute på gladö i dag. Fick i mig ett par koppar kaffe innan jag blev utkastad på gatan igen. Gott som fan va det! Fikat hölls på Lindas köks altan!

Ska det vara så ska det. Köksaltan eller vardagsrumms altan! Solen va på den förstnämda så det va ju givet för en soldyrkare som Madde vart vi skulle sitta! Mysigt kul att sitta där och snacka lite skit om allt mellan himmel och jord.
 
Hade ingen lust att åka hem direket efter, så jag drog en repa på bulten innan middagen kallade på hemma plan. Synd bara att blå vitt stog utplaserade lite var stanns. PostLindas kaffe gjorde mig ju så pigg att jag hade svårt att inte vrida på gasen.



Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0