Sol på semestern är precis som det ska vara

2009-08-03 @ 22:08:46
Mamma och mormor
En dag i solen med mamma och mormor på Muskö. Jätte skönt va det. Och lite solbränna fick jag också!


Min kära får inte bli för varm. Måste ta hand om dom man tycker om!

Efter besöket med två av dom viktigaste kvinnorna i mitt liv, begav jag mig till två av dom viktigaste grabbarna i mitt liv.

Dom blev helt till sig.
Jag ligger nog på plus ett tag framöver!
När dom fick starta hojen visste dom ej vart dom skulle ta vägen.


I morgon hade jag tänkt leta reda på mina gammla inlines i graget och försöka mig på en sväng med dom. Jag har lite problem med att stanna med dom så det kan nog bli en syn som man sent kommer glömma!

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Jess

Vad söta dem små prinsarna är :) Kan tänka mig att dem blev väldigt glada! :D

2009-08-04 @ 15:07:43

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0