Värmdö blev ekerö

2009-08-10 @ 11:14:53
Jag borde ha förståt att något skulle vara konstigt när Helena ( min blivande rummis ) säger att alla ska åka till Värmdö för att bada.
Eller jag säger så här. Jag borde inte ha blivit chockad när det vissade sig att det inte var värmdö vi skulle till. Helena är ju ändå en av dom mäst förvirrade människorna jag känner. 
Hon hade menat Ekerö och blå lagunen. Det gjorde inget att det blev fel eftersom jag älskar blå lagunen. För er som aldrig varit där:
ÅK DIT SÅ LÄNGE DET ÄR SOL!

Vattnet är som utomlands vatten. Det är grundvatten som sipprat upp när man grävde där för ett X antal år sen. Det enda som kankse inte är det bästa är att för alla badkrukor är det nog inte så poppis att ligga i länge. Det blir nämligen aldrig riktigt varmt i vattne. Varför vet jag inte.
Tyvärr blev dret inget foto på denna underbara plats då jag helt va inne i och läsa och ta det lugnt. Det va inte för äns flera timmar senare som det slog mig att jag varit så elak och oartig att jag inte äns hälsade på alla i sällskapet utan jag la ut min filt och la mig direkt för att läsa. USCH  fy på mig!

Så till er jag va på stranden med i går vill jag bara säg FÖRLÅT!

Ska ut med hojen nu hade jag tänkt.

Har fortfarande inte hittat inlinsen i garaget än så det är ett äventyr jag ännu inte har utfört än denna semester!
Får bli någon annan gång!

För er som har börjat jobba. Ha en bra dag på jobbet för dom andra få som fortfarande har semester elledr bara är lediga vill jag säga. NJUT FÖR FAN NJUT!!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0