Vin, nagerlack och locktång!

2009-08-12 @ 11:12:36

Vackra som få va??

En tjejkväll i skönhets tecken. Efter några liter vin och några timmar av skönhetsbehandlingar fick jag bli hämtad av den vita hästen eller snarare den vita bilen!

Lindas verk! Blev riktigt bra.
När jag kom till Linda tog hon fram sina grejer och satte i gång. resultatet blev riktigt bra.
Förstärknng på naglarna och en liten förlägning.  En bra början för att få mina egna naglar starka och långa igen.
Tack Linda. Dom e jätte fina. Ännu bättre i dag när jag ser dom i dags ljus!


Fulla och glada!!



En riktigt bra kväll. Det måste vi bara göra om igen. Hoppas Isak fick lite sömn i alla fall. Vi va ju inte riktigt tysta när vi satt där på altan.

I dag är det dags för mig att få tag på frissan Sandra så att jag får ordning på håret som jag vill ha det. Sen ska jag till Kurvan för att handla lite kattsand och något fint till Hugo som fyller år i dag.


Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det har vi verkligen inte gjort för sista gången! Trevligaste skönhetsdejten på väldigt länge. Kändes lite ovant att va offer själv, ba´. :) MEN JAG KAN VÄNJA MEJ! ;)



Kraam!

2009-08-13 @ 18:50:29
URL: http://www.vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0