Fallen sjärna

2009-12-21 @ 01:38:21

Jag sitter på msn och snackar lite. Ett nytt fönster ploppar upp där det står " har du hört? Brittany Murphy är död." Och medans jag letar i hjärnbanken om jag borde veta vem hon är skrivs även. "Hon lär ju VERKLIGEN ha varit drogfri....."
Jag blir tvungen att googla på namnet. Och då kom jag på vem det va.
Är det bara jag som inte fattade vem det va dirket???
Jag fattar vad min vän som skrev till mig menar. Att en ung kvinna helt plötsligt ska få hjärtstillestånd helt utan anledning är ju ite riktigt realistiskt. Eller?Brittany Murphy

Brittany MurphyI alla fall.
Jag tycker det är riktigt synd att hon har gått bort. Min högst personliga åsikt om denna fallna sjärna är att hon verkade kunna det hon gjorde. Hon va en bra skådis. Allt det andra kan jag inte uttala min om. Jag visste ju inte änns vem det va förns jag läst villka filmer hon gjot och såg ett foto på henne.

Så för er som undrar vem det är. Här är hon.
Brittany Murphy taget från google.se
Hoppas hon är lycklig där hon är nu.
Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0