Jag vet vad jag ska göra på tolvslaget!

2009-12-31 @ 15:50:39
I dag kan jag säga att när folk göra av med pengar så har jag kännat pengar. Jag sitter just nu och jobbar på JM och har gjort det sen sju i morrse.
Fatta att jag gick upp för att jobba kl: 07,00 på morgonen. Det har fan inte hänt på nästan två år. En sensation!!
Jag och pappa drack morgonkaffe tillsammans. Och det har inte hänt på ännu längre. Årets sista dag ska ju alltid bjuda på något nytt :-)
Efter jobbet ska jag byta om snabbt och bege mig till min kära kusin Jenny för middag och ett lättare nyårs firande.
Det blir mat, vin och lek med barn. Passar mig precis. Är inte på humör för hårt festande.

Har liksom fått nog av hårt party och mycket alkohol för tillfällande.

Så jagvet vad jag ska göra på tolvslaget. Jag ska kramas med två av världens bästa grabbar:-)

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0