Svennes mellandagsshoping!

2009-12-28 @ 16:10:53

I dag har jag varit och handlat lite. Svenne ska gå lite gräss att tugga på.
Va det bara jag som trode att det skulle gå och köpa färdig grott gräss?
Kattgrässet ska växxa ur detta är det tänkt

Fan man måste ju få det och växa själv. Och jag som inte äns kan vattna en gaderobsblomma. Får se hur de går med detta:-) Bärväskan till Svenne. Dålig bild, SORRY!




Handlade en ny väska till Svenne också. En trandsportvästa i svart! Nu kommer jag kunna ta med mig honom i en fin väska med bär rem.




I nu ska jag ordna lite innan det är dags för att ta på sig uniformen igen. Inget lov utan arbete.

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0