2/2-09

2009-02-02 @ 16:55:45
I dag va jag i skärholmen med cammen och handlade lite. Vi åt lunch med Cissi där. Testade någon ny pastarätt. Den va helt underbar. Jag måste äta den igen. Pasta med pesto och kyckling. Helt underbar.

När Cissis lunchrast va slut började jag och Cammen gå en runda i centrumet. Vi hade vissa saker vi skulle ha. Inget annat. Ett linne till Putte ( Cammens kille ) och duschkräm till mig. Men som vanligt när jag är i gång så handlade jag lite mer än det. Va inne i new yorker-butiken och hittade en jätte fin tröja. Den affären har jag i vanliga fall lite svårt för. Det är så konstiga kläder där inne. Men i bland har även dom något att handla.

Va inne i en av skärholmens frisörsalonger oxå. Den som ligger nära apoteket. Klippoteket tror jag den heter. Den har ett jätte bra utbud av schampo och balsam.
Jag tillhör en av dom som enbart handlar hårprodukter från frisörer. Inget skit från matvarubutiker mm. Håret blir så mycket bättre när man använder bra grejer. Och själv klart  har jag hittat en av mina favoriter bland dom dyraste produkterna.  Kostar lite mer men vådar sååååå mycket bättre.  Ett bra tips för er som har slitet eller blekt hår är den rosa serien. Den är speciellt framtagen just extremt skadat hår. Efter man använt den i några dagar känner man skillnaden. Håret blir silkes lent......


Snart är det dags för mig att åka till jobbet. Jag har en hel veckas arbete framför mig.  Är endast ledig på fredag kväll. Då jag enbart ska ägna mig åt att vända på dygnet, för att på lördag jobba dag på JM igen.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0