Fettisdag / semlor / mandelmassa

2009-02-24 @ 21:43:01
I dag har det varit fet tisdagen och inte har man fåt en semla.. Tråkigt. Får nog köpa mig en senare. Kanske på Coop. Ska dit snart.
Satt och pratade med en otroligt sött kille tidigare i dag och han började prata om kladdkaka... MMMMM kladdkaka. Det är den tiden på månaden nu så jag tror allt med choklad eller som har socker i sig lockar mig.

Hörde föresten på radion i dag att David Bielkheden ska vara med i The Voice kl 07.30 i morgon bitti. Sänds på tv.
Sammanträffande att jag skrev ett inlägg om honom i går....

Jag vet i alla fall att jag ska titta på tv då.. *ler*

Juste. När jag kom upp i morrse och gick in i badrummet för att ( ja.. det man gör när man vaknat på morgonen ) så kände jag försörsta gången en irritation mot Svenne... Han hade nämligen under natten haft asssss kul i badrummet. Han har lekt i kattlådan. Kastat ut nästan all sand ut på golvet och sprungit i det så att det va sand i alla hörn.

Kommentarer
Postat av: Linda M

Nämen vad dutti Svenne har varit mens mamma sovit!



Vad han har stått i, och jobbat, medan du bara vilat.hehe

Lyssnade / tittade du på The Voice imorse då? ☺



Kram!

2009-02-25 @ 16:23:38
URL: http://www.vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0