Filmkväll hos Cammen

2009-02-25 @ 22:47:27
Det va igentligen meningen att jag skulle ha åkt in till stan på kvällen och gåt på bio men det blev liksom ändrade planer.  Jag och Cissilissi hyrde en film och drog till våran trogne vän Cammen. Stakars Putte ( pojkvännen till våran trogne vän ). Han får alltid dras med oss. När han igentligen bara vill vara själv och glo på en
bil film eller nåt...
Men bil film fick han vara utan i kväll...

Jag och Cissi fick bestäma film i kväll och vi va på *chick flick* humör. Vilket menas massa snacks på bordet och en tjejfilm i dvdn. Vi valde en Bring it on film. Den sista i ordningen. Och ojojojojoj vad vi ångrade oss. Det kan vara den absolut dåligaste Bring it on filmen någon sin. En av dom sämsta filmerna jag har sett faktist i huvudtaget.

Cammen satt i soffan och bara sukade och höjde ögonbrynnen åt min och Cissis val av film. Tror inte hon kommer låta oss välja film fler gånger ( I don´t blame her )

Och inte fick jag träffa den söta sheriffen från västberga häller i dag. När jag jobbar är det höjdpunkten.


Kommentarer
Postat av: Linda M

Vad är det för Västbergahunk du tuggar om? Nu vill jag allt höra! Och sen vill jag även ha din mejladress. Lät som att ni hade en skön kväll hos Cammen. Försumma inte Svenne där hemma, bara! Hehe! Kraam!

2009-02-26 @ 06:50:40
URL: http://vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0