Luncha i skärholmen i dag

2009-02-11 @ 17:15:38
Försökte sova länge i dag eftersom jag ska jobba natt i natt.  Gick rätt bra. vaknade vid halv tolv och tog det lugnt i en timme eller nåt. Sen var det dags att sätta fart. Skulle hämta Cammen i Örby och möta Bea i centrumet i s-holmen.
När vi kom ditt och vi var samlade gick vi till resturangerna för att äta. Jag tog pesto pasta med kykling. MMMMMMM så jag har länktat efter att få äta den rätten igen. Cammen tog som vanligt Pasta bolognase ( köttfärsås, vet ej hur det stavas ) och Bea tog något som såg jätte gott ut, Caneellone. Pasta rullar med ost och massa god saker i. Ska nog testa det nästa gång. Vi får se.

Cissi kom och gjorde oss sällskap en stund på hennes rast. Alltid lika rolilgt när vi är samlade. Sen bar det av hem till Cammen och fika med semlor. *ler* Cissi var tvungen att återgå till sitt jobb tråkigt nog.

Cammen sprang ner till tvättstugan, Bea gjorde sig redo för att färga håret och jag satte mig som vanligt vid datorn ( jag vill ju hålla alla läsare uppdaterade hela tiden ;-)  ).
 
Snart är det dags för mig att byta om till den otroligt sexiga och snygga uniformen ( eller hur. Jag kan ju fortsätta drömma och önska ) och bege mig till jobbet för att påbörja denna passvända med arbetskollegorna.

Ha en underbar kväll allihoppa. Hoppas ni får det roligare än mig.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0