In the het of the moment

2009-01-31 @ 11:02:58

Jag och cissi va ute i går. vi skulle bara ta en öl. Visst.... det slutade med att jag kom hem vid tre och somnade vid halv fem.
Va på ett ställe som heter baltazar ett kort tag. inge bra ställe enligt min mening. Mycket konstigt folk. Vi va nästan hela kvällen på Högbergs. Det är en bra pub. om man får för sig att man vill dansa och så, så kan man gå ner en trappa och komma till dansgolvet. Inte värdens största men ändå.... Det fungerar att parta på....

En tanka slog mig...... varför är det så att man dras med i en speciel situation?? Liksom. man vet att det är fel och att man inte borde men man gör det ändå. In the het of the of the moment. 


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0