Kryssning

2009-01-25 @ 21:47:33

Kom hem från kryssningen för ett par timmar sen. den va helt ok. Ingen topp tio men bra ändå.

Jag cammen och cissi satt hos mig först sen kom Håkan och körde oss till båten. Vilken underbar bror jag har. :)

På båten va allt som vanligt. Mycket folk och alla på bra humör. Lite ont om snygga grabbar dock. Liksom inget fint att titta på.

Jag hade på mig skorna jag köpte från nelly.com. Det va en ny erfarenhet att gå om kring EN HEL KVÄLL med 12 cm höga klackar. I början va det svårt och mina fötter kändes stela och klumpiga. Va tvungen och be Cammen och Cissi och kolla när jag gick så att det såg bra ut ( Det värsta jag vet är tjejer som går om kring i skor dom inte kan gå i. Det ser ju helt mongo ut ). Men efter ett tag så kändes det helt naturligt att gå omkring med styltorna.
Min kära fötter mår dock inte så jätte bra i dag. Skulle behöva lite fot-massage. Någon som känner för att ställa upp????

Fan vad jag hatar att jag inte kan låta min telefon vara när jag har fåt i mig en eller två drinkar. Det sluta aldrig bra när jag får för mig något. Jag ringer upp folk utan att bry mig vad klockan är eller skickar tusen sms till en person eller tittar på den konstant...... Och själv klart hände detta på kryssningen. Eller inte allt utan det sist nämda hände. Kunde fan inte släppa telefonen. Men men sånt är livet!!!

I morgon är det dags att återgå till jobbet igen. Det käns faktist bra. Jag har varit ledig i 7 dagar ska jobba två dagar sen är jag ledig igen... Underbart.


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0