På två hjul ! ! ! Älvjömässan

2009-01-23 @ 19:45:46

Dagen började dåligt. va tvungen att besöka vårdcentralen. Alla som haft urinvägs infektion vet hur FÖR JÄVLIGT det är.

Men det är lätt att ordna med lite piller :)

Efter det började dagen se ljus ut.....

Det var nämligen dags för att bege sig till Älvsjö mässan för att kolla på utställningen " På två hjul ". I år va den så där. Föra förra året va bättre tycker jag. ( För er som inte vet är det en stor motorcyckel utställning / Mässa )

Hittade i alla fall hojen jag vill ha.

ÅÅÅÅÅ jag blir aldeles hett när jag tänker på den...

Kawaski ninja xy6r




Samma model fast i blå. Inte lika fin men ändå




Rikitgt fin och inte för stor. Jag vill ha en hoj jag kan köra och njuta av. Inte en hoj för att skryta med. Med den här så är allt perfekt. Synd bara att den kostar så mycket att köpa och är ett riktigt rån att försäkra.


På mässan fanns det ju lite annat än motorcycklar att titta också. Grabbarna som är där och tittar. Vissa är så finna att hjärtat hoppar till när man ser dom... OJOJOJ!!

Sprang på en kille som var extra speciell och som jag råkade känna. Synd att vi inte kunde fika efter mässan. Alltid kul att prata med någon som är rolig att konversera med och som kör en DÖ sexig hoj. Man kan inte alltid få som man vill. :(


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0