4 nätter kvar

2009-07-21 @ 02:04:07
Med denna natt har jag exakt 4 nätter kvar till min semester.
4 nätter som heltidsarbetare. Om 4 nätter säger jag hej då!

Har PMS i natt också, vilket inte är så kul för vissa av mina kollegor.
Som tur är, känner dom mig så pass bra nu, att dom vet hur jag ska tas när jag får mina attacker. Jag kan inte hjälpa det. Ibland kommer det över mig som en tsunami. Helt plötsligt känner jag ett så stort hat att jag inte vet vart jag ska vända mig. Oftas brukar jag kunna döja det och svälja hur jag känner. Det brukar försvinna efter en minut eller så, men det är inte kul för den som råkar finnas i min närhet när jag inte lyckas hålla det innom mig.  Jag har en förmåga att klaga då och vissa hur arg jag är. Skricker och gormar.

Det är nästan som att det slår blixtar från mina ögon ena sekunden och den andra kommer det solsken..

Denna gång är det värre också, efter som jag går och tänker så mycket på vissa saker, som jag inte riktigt vet hur jag ska handskas med.

Nog om det. 

Hoppas alla andra har en bra natt. Håll ut! Veckan går fort och snart är det åter igen helg!!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0