Flygande kvastar och ärr i pannan!

2009-07-20 @ 15:16:34
Jag va hemma typ hela dagen i går! Hade tråkigt och såg ännu fler filmer efter som jag inte kan kolla på tv-kanalerna!

Håkan och jag åkte i väg och kollade på bio på kvällen. Det blev Harry Potter-filmen.
Jag tillhör den procent av vuxna som gillar barn och ungdoms filmer och min bror delar mitt tycke om Harry Potter filmer.
Denna film va riktigt bra gjord men handlingen va inte av det bästa slaget.


Tog en kaffe hos Cissi och lånade några nya filmer efter bion. Åkte hem och slog på en rulle och somnade in. Drömde gjorde jag om hojar och grabbar. Precis som det ska vara!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0