Gotland here I come

2009-07-24 @ 15:41:00

Maten och drickat inhandlat och klar.



Min packning är i bilen. nu är det bara Pierre och helenas packning kvar sedan är det dags.

Båten är försenad pga händelsen i går men det gör inget. Vi kommer i väg i alla fall. Vilket inte såg så ljust ut i går.

Jag ska försöka skriva något från mina olika destinationer på semestern men jag kan ej lova att det blir regelbundet då datorn får stanna hemma....

Men något cafe med internet borde det ju finnas.

Kram på er.
Nu drar jag på semester!!

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Jess

Vad roligt med en trip till Gotland. Hoppas ni får det bra! Kramar

2009-07-25 @ 20:21:55

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0