Hela famlijen samlade

2009-07-12 @ 21:28:56

Det va flera år sen som hela familjen bodde under samma tack. Flera år sen pojk och flickrumemt var beboda. Flera år sen jag och Håkan bode under samma tak som mamma och pappa.

Nu gör vi det åter igen!

Om ändå för en väldigt kort perjod. Jag bor hemma i föräldrarhemmet fram tills skolstarten sedan flyttar jag till Trosa och Håkan bor hemma fram tills han hittat en ny lägenhet att flytta in i.

I kväll har vi alla, suttit ute på altan och fikat i flera timmar tillsammans. Jag har dock haft problem att få något sagt, då min röst inte är som den ska men ändå. Det va riktigt mysigt!

Det finns en sak jag saknar med min lägenhet nå groteskt.
Min soffa och tv. Vardagsrummet här håller på att renoveras, så det finns inget ställe där jag kan sitta och sappa mellan kanalerna samtidigt som jag bloggar. ( vilket jag i vanliga fall brukar göra )
Det finns förvisso en soffa i tv-rummet men där kan man ej kolla på kanaler utan endast dvd eller video.

Men men det går.

Nu roppar mamma om att rabbarberpajen är klar så nu kan jag inte skriva mer.. Jag äter förvisso inte det men jag får glass i stället!! Mumms!

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0