Hemma och vänder

2009-07-28 @ 18:36:21
Då va min minisemester på Gotland över. Har haft jätte kul dom få dagar jag va där.
Har fåt några nya vänner och massor av nya minnen.

En sak har slagit mig nu under denna resa. Det är konstigt hur saker och ting kan förändras. Hur första intrycket inte alltid är som man hade förväntat sig och att inget är omöjligt.

Hela gänget på puben
När jag åkte ner hade jag inte så stora förväntningar på gänget vi skulle semestra med. Hade aldrig träffat någon av dom, och jag vet att jag och Helena är väldigt olika på så många saker så tanken slog mig att jag kanske inte tycker om människorna.

Tur att jag hade fel. Helt underbara människor. Glada, öppna och roliga hela högen.
Kim e på G
Kim va på g och ville ha alla öl! :-)

mmm GÖTT SOM FAN!!
Någon drink slank ner också!!

Berget vid stranden snäck
En sandplätt vid en bar


Har haft det jätte skönt! Men nu gör jag mig redo för nästa äventyr.
I morgonbitti åker jag och Cissi till Amsterdam och där vet man aldrig vad som kan hända!

Måste tvätta klart allt nu och packa ner allt igen!

Skriver jag inte när jag är där borta gör jag det när jag kommer hem.. Jag lovar!!

Kram på er!

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0