Som att vara utomlands

2009-07-26 @ 18:21:33
Har nu spenderat några dagar på Gotland och jag måste säga en sak.... UNDERBART!!

Solat på underbar sandstrand druckigt underbar öl och festat på underbara krogar!!

Vi kom fram i fredags vid halv tolv och det va kolsvart på campingen...Lampor va ingen dom stog med inte!

Sååå fint det blev

Jag lyckades resa det nästan helt själv. Pierre och Helena stog och kollade på medans Räkan ( Helena 2 ) höll i en pinne åt mig.

Helena försöker lägga ut liggunderlagen

Efter tältresningen begav vi oss ner till ö-rådet med några flaskor vin och lite snacks.

Jag Pierre Helena Anders och Räkan vid ö-rådet!


Sandstranden här nere är underbar. Känns som att vara utomlands.


Under lördagsmiddagens va vi alla sammlade. Alla vi nio som skulle ha en trevlig semester i hop va redo att förtära drycker i mängder!
Jag och Helena på en middag på stan

Jag och Kim
Jag och Kim tog hand om VIP bandet...

Tjejerna


jag på väg hem

Påväg hem fick vi inte tag i en taxi så vi började gå hemmåt för att få några timmars sömn. Har inte sovit mer än max fyra timar per natt. Brevid tältet har vi en barn familj som vaknar 6 på morgonen.och dom tvekar inte att använda sina röster.....

Tillslut hittade vi i alla fall en taxi och vi fick återigen se vårat tält!

I dag har vi spenderat dagen på en ny strand och grabbarna har åkt vattenscooter hela tiden. Det har följt med en från sthlm. I morgon hade jag tänkt provköra lite....

Stranden snäck på gotland

Ska återgå till min semester nu! Skriver lite mer någon annan gång!

Pözz

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0