Förberedelser

2009-06-18 @ 20:11:01

Satte klockan på nio i dag för att hinna ner till systemet innan alla andra idioter skulle dit. Handlade i Högdalen centrum.
Det systembolaget är något helt annorlunda mot alla andra bolag.
I en viss sektion får man gå in. Där kan man handla öl eller cider. Sen får man ta en kölapp för att handla resten.

Ser nästan exakt ut som apoteket.

Efter att ha lastat in mina drycker i bilen åkte jag till Cammen för att äta frukost. Hon sprang runt och packade medans jag satt och slängde i mig min baget. 

E lite avis på henne faktist. Eller jag skulle ha varit, om det va fint väder. Hon ska ut på sjön och i dag ska vattenskotern få sig en omgång. Det va år och dagar sen jag åkte på en.....

Sedan begav jag mig till föräldrarna som ( även dom ) packade inför deras minisemester ute i husvagnen på Mörkö.

Nä, fan! Tog allt packande som en signal, och åkte för att själv packa.... Men så blev det inte.

Alex kom förbi och hon tog fram sitt löshår. Hon ville förbereda inför morgondagen och jag va inte svår övertalad. Utan tog även fram mitt.

Hade tänkt inviga det i morgon. Ska ha lockigt hår och jag sparar tid om jag lockar det långa i dag och mitt egna i morgon.

Sagt och gjort.

Men innan, var jag tvungen att testa det. Satte ej i allt hår så ni får tänka er det lite tjockare.


I morgon får ni ser hur det ser ut när det är iordning gjort.

Vad ska ni göra föresten på sommarens bästa dag? Ska ni vara hemma eller åker ni som dom flesta till någons landställe.
Själv drar jag till Trosa och bor i en stuga ute på Stensund. Cissis mormor och morfar äger det men hela hennes familj får nytja det. Vilket menas att även jag åker dit då och då!!

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0