Morgon människa förförsta gången

2009-06-09 @ 06:53:29
God morgon mina kära vänner, här på bloggen och ute i världen! Vilken underbar tisdag morgon det är.

Klockan är 06.30 och jag är pigg. Helt otroligt



Håret fick vara i en hår klämma i dag.


I morgon kanske jag kan göra något nytt och annorlunda med håret.

Nä nu hinner jag inte mer. Ska ut och möta mina kollegor. Vi tänker på miljön och samåker till utbildningen vi ska på. Ända till Kista ska vi ta oss.
Undra om man ska ha med passet när man ska såååå långt bort.
Det är ju på andra sidan stan! Så långt, va det länge sedan, jag va hemmifrån.

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Posthjon

Snygg i håret, men why the sad fejs? :)

Bara fika och käk hela dagarna, LYX!

Krami

2009-06-09 @ 21:48:41
URL: http://vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0