Två hjul!

2009-07-01 @ 00:44:02

Underbara dag! Sitter framför datorn i mitt föräldrar hem och ska snart försöka sova några timmar. Tänker tillbaka på dagen som gåt och ska försöaka samanfatta hur jag har kännt under dagen.
Så här kände jag mig i början av dagen!

Jag kan nog beskriva det som en berg och dal bana.
Vaknade stirrig och skakis. Sedan nervös och svag.
Några timmar senare, självsäker som gick över till överlycklig. Sedan Inget. Jag var bara på vägen och va fri.
Och nu sitter jag här och kan ej sova.
I morgon ska nästa förändring i mitt liv ta plats. Kontrakt ska skrivas, pengar ska byta ägare, vissing ska ske, fotografering i stan och sedan måste jag bara hinna med och sola och bada någon stanns oxå!!

Hoppas ni får en bra natt och att ni drömmer sött för er som får sova. För er som jobbar. Det kommer någon dag i framtiden då ni också får njuta av att vara ledig!!

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0