Bränna pengar

2009-03-26 @ 19:01:28
I går va jag på resturang Söder kisarna och  åt middag med Cissi, Helena S, Puschan och så födelsedagsbarnen Bea och Cammen. Jätte god mat och sällskapet va som alltid perfekt. Ölen va underbar och chokladtårtan va sååååå smaskig.
Det är så det vattnas i munnen

Efter gick jag och Cissi på en pub-runda på söder. Blev en tidig kväll. Rätt skönt faktist.





I dag har allt gåt på akord. Gick upp vid tio, Natta kom vid elva satt i bilen på väg till Ikea vid 12( Förhandlade mig som vanligt). Sedan bar det av till Jula sedan Rusta. Handlade äntligen upp pressentkorten jag hade där.
Så nu gott folk har jag en kolsyra maskin.. och en popcornmaskin!

Råkade låsa in nyklarna i bilen så jag och Natta fick åka till mina kära föräldrar för att hämta extra nycklarna. Tur att det ligger ett par där.

När vi  väl kom hem till mig så började vi bygga. FY FAN va mycket skruvar och skit det va. Tog en hel evighet innan skåpet satt på väggen.
Natta kunde ej stanna tills allt var klart. Hon var tvungen att åka och hämta sin lilla prinssesa på dagis. Jag fortsatte sätta i hop skohyllan och hatthyllan. Och jag vet inte vad jag gjorde för fel när jag mätte allt, men på något konstigt sätt va skohyllan för lång för den väggen jag har planerat att ha den vid. Helvete. Aja det får gå ändå!!

Och när det va dags att sätta upp hatthyllan insåg jag att det var omöjligt att få det gjort snyggt helt själv.

Gud vad jag skulle vilja ha en man som tar hand om mig just nu. Då hade det inte varit ett problem. Då hade jag haft någon som höll i medans jag skruva. *drömmer bort*

Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0