Inte långt i från depression

2009-03-23 @ 04:11:46
Jag bli så jävla trött... Vaknade i morse och mådde as bra! Solen sken och jag skulle träffa Cissi för söndags lunchen. Jag slängde mig in i duschen och åkte i väg så fort jag kunde. Cissi väntade så snällt så på den vanliga platsen vid BMW-rondellen.
Maten var, som vanligt, jätte god. Under måltiden gjorde vi misstaget och kollade ut igenom fönstret... Till våran förskräckelse ser vi hur solen försvunnit och sakta sakta dalar små små snöflingor ner till backen. HELVETE!! Jag som varit på så bra humör dom här sista dagarna. Solen har get mig extra energi. Jag har varit ett stort energi paket som hoppat runt. Men om inte solen kommer tillbaka snart igen så kommer den energin övergå till depression och trötthet igen. FAN OCKSÅ!

En sak som gjorde mig på otroligt bra humör i dag i alla fall, var att det blev bestämt att jag ska gå på thaiboxnings galan i Solna i helgen. ÅÅÅÅ vad jag länktar. Jag får med mig ett otroligt roligt och bra sällskap också. Vilket inte är helt fel *ler*

Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0