Kul att lära sig något nytt

2009-03-16 @ 23:29:06
Ja om jag säger så här.. I dag har jag haft allt annat än en aktiv dag.. Det var meningen att jag skulle ha städat, diskat, handlat färg mm. Och hur mycket av det tror ni att jag gjorde?! Inget alls..  Jag fassnade nämligen framför datorn. Forskade lite i hur man ändrar på bloggen. Vilken djungel det är.. HTML koder hit och HTLM koder dit....Blev lite över amitiös och lyckades trola bort kommentarfältet... Som tur är kan min kusin en del om allt det här, så hon fick ryka in och hjälpa mig att få tillbaka allt... Tack Jessi! Men ut över det gick allt otroligt bra. Riktigt kul när man börjar få kläm på det. Helt plötsligt var klockan massor och jag hade inte gjort något annat.

Aja får ta det allt det i morgon. Jag ska jobba lite extra i morgon igen. Och efter det ska jag i väg till fruängen.. Det ska bli riktigt kul. Ska nämligen på handledarkurs med Cissi. För att hon ska få övningsköra med mig måste vi gå på en sån där kurs.

Juste... I dag fyller Svenne 6 månader. OCH jag har haft honom i en månad. Eftersom vetrinären ( som Alex tog honom till ) inte visste exakt hur gammal han var, bara att han var under 6 månader då, så bestämde jag att han va 5 månader när jag tog hem honom.


Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0