Leeeedddiiggg

2009-03-25 @ 13:38:25

Sov någon timme så var det dags att sätta igång. Lägenheten såg ut som om en orkan gåt igenom den. Tvättmaskinen är i gång, damsugan framtagen, damtrasan är redo och saker är upp plockade. Allt är förberätt för en förmiddag av städning. Synd bara att jag glömt köpa frukost så jag kan få energi för att utföra ett bra jobb.. Men men jag överlever.
I kväll är det middag för Bea. Ska bli riktigt kul.

I natt var jag på så dåligt humör att jag glömde skriva om mitt besök hos frisören. 4.5 timmar tog det sen var dom klyvna topparna ett minne blott. Sandra gör under med en sax och lite färg.
En otroligt snäll liten själ kom in till stan och hämta mig för att skjusa mig till jobbet.  Tack för det!

Maddemaddis


Kommentarer
Postat av: Linda M

Vad blev det för färg efter att dom kluvna hårtopparna rykt, då? nyf

Bild kanske? :))

2009-03-26 @ 11:42:40
URL: http://www.vassaklor.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0