Tack farfar!!

2009-03-19 @ 13:15:20
I går när jag kom hem från jobbet låg en stor överraskning till mig i ett kuvert innan för dörren. Farfar hade fåt för sig att ge mig och Håkan var sin pressent. Tack tack tack!!! Vad det var tänker jag inte berätta. Det blir våran hemlis, farfar!!

Sitter just nu hemma hos Cammen och dricker kaffe. Som jag alltid gör när jag är här. *ler*

Vi ska snart dra oss in till stan för att gå på en skönhets salong. Cammen fick när hon fyllde år för ett år sen ett presentkort för ansiktsbehandling. Och nu ska hon göra slag i saken och använda den. Jag som såååå gärna också ville följa med får dock betala behandlingen helt själv. Det ingår formning av brynnen. Hoppas dom gör ett bra jobb. Jag har låtit ögonbrynnen vara i nästan två månader nu.. Jag har ingen form på dom längre. Har inte varit så här hårig på flera år.... Så dom har lite att jobba med *lol*

Skriver senare i kväll när jag kommer hem. Ska ev. måla lite i köket i dag också så dagen kommer nog sluta rätt sent.

Maddemaddis

Kommentarer
Postat av: RyckLotta

Jepp, det är jag, din dryga kollega.

Jag halkade in på din sida från Lindas blogg.

2009-03-19 @ 20:46:04
URL: http://alfatik.blogspot.com

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0