Underbara solen

2009-03-13 @ 15:46:49
Vaknade i dag av en underbar känsla i kroppen. Jag hade ett leende på läparna och njöt av att vara vaken. Varför undrar ni?! Solen sken utanför fönstret och snön var nästan borta. Underbara solen var frame!!

Jag vill ha sommar nu. NU NU NU NU!!

I går när jag jobbade hade jag lära med mig. Kändes konstigt att ha sällskap med sig hela tiden. Har liksom vant sig vid att vara själv i bilen. Okej jag brukar prata i telefonen men det är inte samma sak.
Det var kul men påfrestande.

I natt är det åter igen dags att jobba. Fredagen den 13. Föra månaden gick ju den dagen otroligt bra, hoppas på att denna dag går bra också.

Kram på er alla
Maddemaddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0