Idioter som roar sig

2009-05-26 @ 16:23:39
Vad kan jag säga. Gårdagen flött på bra. Satt i solen en stund innan det var dags att hämta upp Cissi i SKHLM. Hon släpper mer och mer på hennes rädsla för andra bilar. Vi körde i rusningstrafik utan problem.

Innan jobbet åkte jag och köpte en kamera. Så nu ska ni på bloggen se på fan. Ingen kommer komma undan nu. Med en kamera som fungerar kommer jag vara farlig.....

Åkte på en skadegörelse i natt. Jag säger bara en sak. Vilka jävla idioter det finns asså. Vad är det för roligt att kasta en stor tung sten igenom ett fönster. Utan att ens försöka göra inbrott.


ÅÅÅÅ va roligt det måste ha varit
Okej om man förstör för att man vill åt något eller så. Då har man ju ett syfte men om man tar en sten och kastar på ett fönster flertalet gånger bara för att göra det är man fan hjärndöd. Till vilken nytta.

Eller jag kanske ska vara tacksam. det är ju tack vare puckon som dess som gör att jag och mina kollegor har et jobb.

I morrse innan jag åkte hem var jag ju tvungen att testa kameran lite.

Post Linda och Martin pratar lite innan det är dags att åka hem och sova

Jag blev riktigt nöjd med kameran. Kommer ag använda flitigt va tanken.
Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0