Måndag 18/5-09

2009-05-18 @ 16:51:58
Måndag här igen och denna gång är den gråare än vanligt. Fick flera timmar sömn och vaknade relativt pigg. Förkylning har jag dragit på mig sedan någon dag tillbaka, så jag känner mig inte helt på topp men va fan. Jag har energi så det räcker och blir över. Klarar jag jobba natt med bara 5 timmars sömn på nästan två dygn så kan jag jobba med en lite förkylning. Fast man blir ju inte så snabbtänkt om man säger så.

Ryck Johan och Helena ( min blivande rummis ) är lediga i dag och jag tycker lite synd om dom. Dom har ju verkligen valt att vara ledig på en av månadens dåligaste dag. Ett stort och tjockt täcke täcker himmelen. Och det e fan inte varmt ute.
Jag var ledig på den fina och bra dagen... HAHA! Ibland ska jag också ha lite tur.

Jag länktar såååå till i morgon. Då är det dags för min första lektion på körskola. Köra hoj är inget problem. Det kan jag som sinnande vatten men jag ska däremot lära mig hur man kör konbanan. Det är en slalombana med koner som man ska köra igenom på ett specielt sätt. Det är inget man klarar utan att få träna på det.

Ska bli riktigt kul att se om jag klarar det eller om jag blir tvingad att ta fler lektioner. .

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0