Nu har resan börjat

2009-05-12 @ 12:39:29
Nu har jag påbörjat min resa till nya äventyr. Okej inte riktigt än på ett bra tag, men jag har börjat packa ner saker i flyttlådor. Inte äns hälften av sovrummet är nerpackat och jag har redan fyllt fem lådor!!!

Hur ska detta se ut när jag är klar.

En rolig sak hände i går. Helena kom hit för att hjälpa mig att påbörja packningen. När vi tar fram allt så ser hon för första gången vad jag faktis äger för grejer. Hon blev lite chockad. Hon insåg förförsta gången att jag inte har skämtat när jag sagt att jag har problem med mitt handlande. Samtidigt blev hon lycklig. Hon tycker nu att vi ska dela på allt. Mina skärp är hennes skärp liksom. Och va fan. Ska vi bo i hop så kan vi lika gärna dela på saker.

Men en sak ska du veta Helena, mina saker får jag välja mellan först. Sen kan du .... om du är snäll.... få låna det!

Madde maddis

Kommentarer
Postat av: Din roomie

Jag har skaffat mig ett bidrag, köpte en sååå söt sjal idag. Påminner lite om din rosamönstrade, men den är med ljuslila och har små pärlor som hänger ner :)

2009-05-12 @ 18:04:17

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0