Kundservice på Blogg.se

2009-05-22 @ 17:49:12

Typ så kan man känna sig då och då. Plattfotad och förvirrad!Sitter just nu på gammla jobbet inne på Lindhagensplan. För er som är nya läsare av min blogg ska jag berätta att jag jobbade innan mitt nuvarande jobb som larmoperatör på en fastighetsavdelning som handhar fastigheter på jourtid..
Så fint det låter.
Det ska jag meddela att det inte är.  Roligt jobb men man softar till sig ut av bara fan.
Sitter ner i 12 timmar med en telefonlur i örat och pratar med folk som bara skricker och svär åt en. Har lyckats bli mordhotad ett X anntal gånger.
Men men sånt e livet när man lever på en pinne! :-)

Kom till jobbet i dag och hade med mig min utsökta frukostmacka, som jag hade tänka att äta vid larmbordet. Men så blev det inte.... Det ringde så sjukt mycket hela tiden, så det tog mig lite mer än 2 timmar att få i mig den. Snacka om en lång frukost!

Jag han dock klämma in en snabbis med PostLinda, även kallad Linda M. Ca 3 minuter utanför dörren fick det bli.

Sorry Linda jag får försöka hålla ut lite längre nästa gång. Kanske till och med hinner med att dricka kaffet oxå innan jag måste springa!

I går när jag satt här på JM, fick jag för mig att jag skulle börja att mobilblogga. Det kan ju vara kul att kunna göra om jag inte har tillgång till internet någon gång.
Jag tog reda på vad jag skulle göra för att kunna utnyttja denna tjänst. Reggade mobilnummret under mitt konto och allt det där.
Till min besvikelse fungerade det ej. Jag skickade en kommentar till Blogg.se och tänkte väl inte mer på det. I morrse fick jag ett mail från deras kundtjänst.  Jag svarade med en exakt beskrivning på vad jag hade gjort och vad jag hade skrivit.

Det tog inte mer än ca 30 min när jag fick svar.
Det kallar jag bra service. Okej. Nu kunde inte hon komma på vad det är för fel och varför jag inte kan mobilblogg men ändå, jag fick ett gensvar fort. En tekniker har blivit tilldelad mitt ärende.
Så nu får vi se om teknikern är lika snabb.

Madde maddis


Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0