Bra dag Fin dag

2009-11-11 @ 18:53:48
I dag har jag vari ute med hundarna Bosko och Kaya. Självklart va deras ägare, Anne och Sanna med. Jätte mysigt va det att gå i skogen tidigt på morgonen och kolla på hur hundarna sprang omkring och hade kul samtidigt som vi tre pratade om allt mellan himmel och jord. Åter igen så måste jag säga att morgonprimenaderna känns som lite terapi ibland. Man får ventilera vissa saker som man grublat över och allt sånt!
Bra lektioner va det idag också. Jag redovisade om abstinens och avtändning från benzo. En av dom värsta avtändningarna man kan ha. Vissa säger att det till och med är värre än heroinavtändning.

Inför min redovisning hade jag en liten intervju med en från skolan. Han ställde verkligen upp och lämnade ut sig totalt för mig. Han berättade hur det kändes, hur det va och vad som hände. Jag kände mig faktist ( konstigt eller inte vet jag ej ) stolt både över att han klarade att gå ifrån benzo på det sättet han gjorde och för att han valde att lita på mig så pass mycket att han kunde öppna sig på det viset.

Att vara så stark i själen som han är, är det inte många som är!

Under min redovisning berättade jag kortfattat vad jag fåt veta utan att lämna ut vem min "källa" va.
Alla i klassen accepterade detta och tyckte det inte va något konstigt med att "källan" inte ville avslöjas inför alla.

Jag va tvungen att ringa upp honom efteråt för att berätta allt. Plus att jag kände att han va värd att få höra hur mina klasskamrater och lärare sa att han va duktig och stark att han klarade det.

Nu måste jag sluta. Ska upp till gympasalen och boxas lite med några av mina grannar!

Kram kram

Madde maddis

Kommentarer

Skriv något kul här:

Namn:
Klart jag ska bli ihågkommen!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0